קרדיט תמונה: freepik

קואצ'ר – איך לבחור איש מקצוע בצורה נכונה?

לא מעט אנשים, גברים ונשים, בגילאים שונים, בוחרים להיעזר במאמן אישי, בין אם זה בשביל להתמודד עם סיטואציות ובעיות שונות בחייהם האישיים, ובין אם זה בשביל להתמודד עם מצבים שונים בעבודה, משפחה, זוגיות, ילדים ובדברים אחרים שמשפיעים על החיים שלהם כך או אחרת.

עבודה עם מאמן אישי נועדה לעזור להם למצוא את הדרכים הנכונות להתמודד עם הקשיים מבלי שזה ישפיע עליהם ויפריע להם להגשים את המטרות והיעדים שלהם. לעיתים, ההחלטה לעבוד עם מאמן אישי לא נובעת מעצם זה שיש בעיה וצריך לפתור אותה אלא מתוך גישה לקבל כלים שונים בשביל להשתפר או בשביל למצוא דרכים אפקטיביות יותר להתנהל בצורה נכונה, לנצל את המשאבים שעומדים לרשותם, לנהל נכון את הזמן ואפילו לפתח קשרים חברתיים בצורה הרבה יותר חיובית.

על מנת לייצר תוכנית אימון אישי ברמה גבוהה, יש לבחור קואצ'ר בצורה נכונה. זה לא בהכרח פשוט מכמה סיבות:

סיבה ראשונה, ישנם הרבה מאוד מאמנים אישיים בשוק, ולא כל אחד בהכרח יכול לספק את מה שאנחנו צריכים, גם אם הוא מאמן ברמה גבוהה ויש לו ניסיון רב בתחום. לכל אחד יש את הגישה שלו וצריך לדעת לבחור קואצ'ר עם גישה נכונה.

סיבה שנייה, בשביל לבחור קואצ'ר בצורה נכונה, צריך להתייחס לא רק לגישה או למוניטין שלו אלא גם לכימיה האישית שנוצרת עמו, עד כמה אנחנו מרגישים בנוח איתו, ועד כמה הוא יכול באמת לספק לנו את הכלים שאנחנו צריכים, באופן שאנחנו גם נהנה מהעבודה איתו.

סיבה שלישית, לצערנו יש לא מעט מאמנים שהם לא בהכרח מוסמכים, אין להם את הידע המקצוע הדרוש, למרות שהם נמצאים לא מעט שנים בתחום. אנחנו צריכים להיות בררנים, ולא למהר לבחור מאמן אישי מהר.

 

איך עושים את זה נכון?

כאמור, אנחנו צריכים להתייחס לשאלת הכלים שהוא יכול לספק לנו, ולכן אנחנו נרצה לדעת איזו הכשרה יש לקואצ'ר אליו אנחנו פונים, איזה ניסיון עומד לרשותו, ועד כמה באמת אנחנו יכולים לסמוך עליו על בסיס המוניטין שהוא רכש במהלך השנים.

נקודה נוספת שאנחנו צריכים להתייחס אליו היא הגישה בה הוא מאמן. לכל מאמן יש גישה שונה, ולא כל גישה בהכרח תתאים לנו. אנחנו צריכים ללמוד את הנושא לפני כן, בשביל להבין ולדעת איזו גישה יכולה להתאים לנו.

עוד נקודה שחשוב להתייחס אליה הן מקורות מידע שיכולים לספק לנו פרטים על המאמן אליו אנחנו רוצים לפנות. חשוב שנכיר מקורות כאלה ונשתמש בהם, בשביל שנוכל לבחור בעזרתם מאמן אישי שאכן יכול לעבוד איתנו ולספק לנו את הכלים הנדרשים.

לפני סיום חשוב לזכור, אנחנו נוכל לבחור קואצ'ר איכותי אך ורק אם נדע מה אנחנו מחפשים, מה אנחנו צריכים ולשם מה אנחנו מבקשים לשכור את שירותיו.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אימון כוח
בלוג

השפעת אימוני כוח על לחץ דם מחקר מקיף על נשים

אימוני כוח, הידועים גם כאימוני התנגדות, זוכים לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות בשל יתרונותיו הבריאותיים הרבים. מחקר מקיף זה נועד לחקור את ההשפעה של אימוני כוח על לחץ הדם בנשים. מכיוון שיתר לחץ דם הוא דאגה בריאותית רווחת ברחבי העולם, חיוני לחקור שיטות טבעיות ויעילות להורדת לחץ הדם. מדריך זה מספק תובנות חשובות לגבי הקשר בין אימוני כוח ולחץ דם, ומציע המלצות מעשיות לנשים לשיפור בריאות הלב וכלי הדם שלהן.

בלוג

הסרת קעקועים בלייזר

הסרת קעקועים בלייזר היא דרך בטוחה ויעילה להיפטר מקעקועים לא רצויים. טכנולוגיית הלייזר משמשת לפירוק חלקיקי הדיו בעור, מה שמאפשר