פעולות טיפוח העור הן רבות. חלקן יכולות להתבצע באופן עצמאי בבית וחלקן יתבצעו על ידי בעלת או בעל מקצוע שלמדו לאורך חודשים או שנים. החומרים אשר ישמשו את פעולות הטיפוח צריכים להיות מיועדים למשימה לשמה הם נועדו ומיוצרים בפיקוח. על מנת להבין את הטיפולים השונים כדאי להבין מעט מהו העור שלנו ומה משפיע עליו.

קצת רקע על העור שלנו

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף שלנו. הוא מורכב משלוש שכבות כשהחיצונית היא האפידרמיס. העור מושפע משלל גורמים ועם השנים הוא נוטה להיות פחות גמיש וקצב ההתחדשות שלו פוחת. חשיפה לשמש, שינויים הורמונליים, גיל, תזונה, עישון, חשיפה לאבק ועשן ועוד שלל גורמים, יכולים להשפיע עליו, לטובה ולרעה. תזונה עשירה וטרייה תעזור להזין את העור ולעומתה תזונה מעובדת ושומנית עלולה לפגוע בכושר ההתחדשות שלו.

הגנה מפני השמש וחשיפה מתונה תעזור לעור ותזין את הגוף בוויטמין D. לעומת זאת חשיפה ממושכת עלולה לגרום לנזקים ובהם גם כתמי שמש. שימוש בחומרים מזינים לעור יוכלו לשפר את הנראות שלו ולהעלות את רמת הקולגן אך אלו יצטרכו לחדור אל השכבות העמוקות שלו כדי להיות בעלי השפעה של ממש.

טיפולים קוסמטיים

טיפולים קוסמטיים הם שלל טיפולים אשר באים לשפר את הנראות של העור שלנו. הם עוזרים לנו להרגיש חיוניים יותר, נעים ולעור שלנו לזהור. אין כל סיבה להימנע מטיפולים ובמיוחד לא בימינו, כשהטיפולים זמינים ומקובל לגשת אליהם. היום אפשר לראות צעירים ומבוגרים, גברים ונשים שמבצעים שלל טיפולים. בין הטיפולים אפשר למצוא את מתיחת הפנים, מזותרפיה, עיבוי שפתיים ואחרים.

את הטיפוח היום יומי אפשר לבצע בבית על ידי הזנת העור בחומרים קוסמטיים מצוינים. במקביל, הטיפול יתבצע אצל קוסמטיקאית ועדיף קוסמטיקאית רפואית בפרדס חנה. הקוסמטיקאית יכולה למרוח חומרים שונים על העור ולעשות עיסוי נעים, אך הקוסמטיקאית הרפואית תוכל לבצע טיפולים עמוקים יותר כשהיא תביא אליהם ידע, הכשרה וניסיון רב.

מדוע לבחור קוסמטיקה רפואית בפרדס חנה על פני רגילה

ככל שהשנים עוברות כך הטכנולוגיה מתפתחת, יש לנו יותר ידע כיצד לטפל בעור שלנו וההכשרה הופכת למשמעותית יותר. מדי שנה עוברות הכשרה מאות קוסמטיקאיות (וגם קוסמטיקאים אך הם מהווים פחות בחתך האוכלוסייה). הן מצטרפות לשוק העבודה ויכולות להציע טיפולים שונים כאשר הידע שיש ברשותן יכול להיות מינימלי. לעתים מספיק קורס קצר של שבועות בודדים כדי לקבל תעודה ולבצע טיפולים שיכולים להשפיע באופן משמעותי על עור הפנים, לטובה ולרעה.

קוסמטיקה רפואית בפרדס חנה היא תת נישה של הרפואה. היא תתבצע על ידי רופא או רופאה שעברו שנים רבות של לימודים והתמחו בתחום האסתטיקה. הם יוכלו לבצע טיפולים מעמיקים יותר לרבות פילינג עמוק וטיפולים שדורשים התערבות כירורגית. בנוסף, מי שעבר הכשרה מעמיקה יוכל לבחון יחד איתך אילו תוצאות ניתן להשיג ומהי הדרך הטובה ביותר להשיג את המראה שחלמת עליו.