קרדיט תמונה: shutterstock.com

איך לבחור מרפאת שיניים

כל אחד ואחת מאיתנו, נדרשים בשלב כזה או אחר בחייו לגשת אל מרפאת שיניים על מנת לעבור טיפול. מהרגע בו בוקעות לנו שיניים, אנחנו צריכים להיות במעקב אצל רופאי שיניים, כאשר עם הזמן והגיל, סוג הביקורות והטיפולים שעלינו לעבור משתנים וכן התדירות שלהם משתנה.

באופן טבעי, מאחר ואנחנו נדרשים לגשת אל מרפאת שיניים הן לביקורות קבועות, מקרי חירום, והן למקרים של טיפולים קבועים או מזדמנים, אזי שעלינו לדעת כיצד לבחור מרפאה שתוכל לשרת אותנו ואת הצרכים שלנו על הצד הטוב ביותר.

לשמחתנו, אנחנו יכולים ליהנות היום ממגוון גדול של מרפאות היכולות להציע לנו שירותים שונים ומגוונים. מדובר על מרפאות שמציעות שירותים שונים, הן לטיפולים סטנדרטיים והן לטיפולים מורכבים. על מנת להחליט איזו מרפאה תתאים לנו, אנחנו צריכים לבחון אותן על פי פרמטרים שונים.

לפני שנציג את הפרמטרים, חשוב לציין שתי נקודות מפתח. הראשונה, בדומה לטיפולים אחרים, גם במקרה של מרפאת שיניים מומלץ מאוד לקחת בחשבון שטיפול אשר מתחיל במרפאה מסוימת רצוי שיסתיים אצלה. לכן, מומלץ לבחור מרפאה שאנחנו נהיה מעוניינים להיות מטופלים שלה לאורך תקופה ארוכה ולא נמהר לעזוב אותה. נקודת המפתח השנייה, אנחנו צריכים לחשוב על מקרי הקיצון, מתוך הנחה שהם ייתכנו ואז נצטרך להשתמש בשירותי המרפאה.

 

פרמטרים לבחירת מרפאת שיניים?

מקצועיות וניסיון – על פניו, ניתן לצאת מתוך נקודת הנחה שכל מי שיש לו מרפאת שיניים הוא רופא ולכן סביר להניח שהוא מקצועי בתחומו. אך זה לא מלמד דבר על איכות עבודתו, אופי הטיפול שהוא מעניק למטופלים שלו, בוודאי לא היחס שלו כלפיהם וגם לא על הניסיון שעומד לרשותו בתחום. חשוב לבחון את הנקודות הנ"ל, בשביל לדעת ולהרגיש בטוחים שאנחנו נמצאים בידיים טובות.

חשוב להדגיש, המקצועיות והניסיון באים לידי ביטוי גם בשירות וביחס למטופל, בין אם זה לפני הטיפול, במהלכו ואחריו.

סוגי הטיפולים – אנחנו יכולים למצוא מרפאות שיניים שמספקות טיפולים מסוגים שונים. ישנן מרפאות שמספקות אך ורק טיפולי בסיס. לעומת זאת, ישנן מרפאות שמעסיקות מומחים גם בטיפולי שורש, יישור שיניים, אסתטיקה ועוד. עלינו להיות מטופלים במרפאה שמספקת שירותי בסיס פלוס שירותים נוספים על פי הצורך. כך נוכל לקבל את כל השירותים במקום אחד.

זמינות השירות – מעבר לשעות הפעילות הרגילות של המרפאה, חשוב גם לבחון האם היא מספקת טיפולי חירום, מתי ובאיזו צורה. ייתכן מאוד שאנחנו נמצא את עצמנו מתמודדים עם כאבי שיניים בסופי שבוע, חגים ובמקרים אחרים בהם המרפאה איננה עובדת באופן סדיר. לכן חשוב לוודא שנוכל לקבל מענה גם במקרים אלו.

אווירה – היום הרבה מאוד מרפאות שיניים מקפידות לספק למטופלים שלהם אווירה ייחודית ונעימה. זאת מתוך הבנה שטיפולי שיניים הם לא דבר נעים, לכן סביבת הטיפול חייבת להיות נעימה ומרגיעה. רצוי לבדוק זאת לפני שבוחרים מרפאת שיניים. זה חלק בלתי נפרד מהשירות במקום.

 

shutterstock

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אימון כוח
בלוג

השפעת אימוני כוח על לחץ דם מחקר מקיף על נשים

אימוני כוח, הידועים גם כאימוני התנגדות, זוכים לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות בשל יתרונותיו הבריאותיים הרבים. מחקר מקיף זה נועד לחקור את ההשפעה של אימוני כוח על לחץ הדם בנשים. מכיוון שיתר לחץ דם הוא דאגה בריאותית רווחת ברחבי העולם, חיוני לחקור שיטות טבעיות ויעילות להורדת לחץ הדם. מדריך זה מספק תובנות חשובות לגבי הקשר בין אימוני כוח ולחץ דם, ומציע המלצות מעשיות לנשים לשיפור בריאות הלב וכלי הדם שלהן.

בלוג

הסרת קעקועים בלייזר

הסרת קעקועים בלייזר היא דרך בטוחה ויעילה להיפטר מקעקועים לא רצויים. טכנולוגיית הלייזר משמשת לפירוק חלקיקי הדיו בעור, מה שמאפשר