2529051

דיור מוגן והקשר לבריאות גופנו

הדיור המוגן מציע לדיירים איכות חיים גבוהה, שירותים רבים ומגוונים וטיפול צמוד הניתן על ידי צוות רפואי במקום. למעשה, זהו בית הורים בסטנדרט גבוה מאוד לעומת פתרונות מגורים אחרים לאוכלוסיית הגיל השלישי. הדיירים במקום זוכים למסגרת דיור תומכת ומוגנת, לתזונה נכונה ובריאה המותאמת לגיל הזהב ולמצב הבריאותי של הדייר, להשגחה רפואית, לפעילויות ספורט ותרבות, לחיי חברה עשירים ועוד, לכן מעבר לשיפור באיכות החיים הדיירים זוכים גם לבריאות גוף ונפש משופרת וטובה יותר.

נוחות, ביטחון ואורח חיים בריא

דיור מוגן מספק את כל התנאים הנדרשים לאוכלוסיית גיל הזהב, החל מיחידות מגורים מרווחות ומאובזרות שמותאמות לגיל הזהב, דרך חדר אוכל המציע תפריט מאוזן ואוכל בריא ועד ביטחון, פעילויות תרבות וספורט, חוגים שונים, טיולים ועוד. הדיירים במקום נמצאים תחת השגחה רפואית למרות שהם עצמאים, הם יכולים לנהל חיי חברה וקהילה, לצאת מהמקום כדי להיפגש עם חברים ומשפחה, לקניות ולסידורים שונים, והם נהנים מסדר יום הכולל מגוון הפעלות וחוגי יצירה.

דיירי הדיור המוגן חיים בבית הורים איכותי ומודרני המותאם לגיל הזהב ומקנה לכם תחושה של ביטחון ושקט נפשי. הדיירים זוכים לסל שירותים בסיסי הכולל שירותי בריאות, שמירה ואבטחה, לחצני מצוקה בחדרים, פעילויות חברה ותרבות, חוגים, הרצאות, אם בית, חדר אוכל, אירועים שונים, סיורים מעניינים וכדומה.

הדיירים מקיימים אורח חיים עצמאי, בהתאם לצורך ולשירותי המקום הם יכולים לקבל גם עזרה בתפקוד היומיומי.

מה הקשר בין דיור מוגן לבריאות הדיירים?

כתוצאה מעלייה מתמדת בתוחלת החיים ועקב שיפור מתמיד בשירותי הרפואה, הקשישים כיום מקיימים אורח חיים עצמאי עד גיל מאוחר. רבים ממשיכים לגור בדירה, אך כאשר בן או בת הזוג נפטרים, הקשיש עשוי לסבול מבדידות, מתחושה של חוסר ביטחון בגלל האלימות הגואה בערים, ולרוב הוא לא יקפיד על אורח חיים בריא. לכן, המעבר לדיור מוגן איכותי מומלץ לגיל הזהב ומאפשר לקשישים לשמור על חיי חברה, להימנע מבדידות, לאכול נכון ולקיים אורח חיים בריא יותר.

דיור מוגן מבטיח לדיירים איכות חיים גבוהה ובריאות טובה יותר, מאחר והדיירים נהנים מחוגי ספורט לגיל הזהב, מטיולים, מאוכל בריא וטעים ומחיי חברה פעילים. כאשר הקשיש זוכה לסטנדרט גבוה מבחינת המגורים והטיפול הרפואי, הוא יאריך חיים, יסבול פחות ממחלות קשות, ובעת הצורך יש צוות רפואי שיסייע לו.

אמנם הדיירים בדיור המוגן יכולים להכין אוכל במטבחון שבחדרם, אך רבים מעדיפים לאכול בחדר האוכל מאחר והתזונה מותאמת לגיל הזהב וכוללת את כל הרכיבים הנחוצים לשמירה על בריאות האדם.

לכן, אם ההורים או אחד מההורים שלכם נמצא רוב הזמן לבד בדירתו כדאי לשוחח עמו על מעבר לדיור המוגן, זו החלטה משותפת שחייבים לקבל איתו, לכן כדאי לתאם ביקור במקום, לאפשר לו לשוחח עם הדיירים ולהסביר לו כי המעבר לדיור המוגן ישפר את חייו וכמובן את בריאותו.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אימון כוח
בלוג

השפעת אימוני כוח על לחץ דם מחקר מקיף על נשים

אימוני כוח, הידועים גם כאימוני התנגדות, זוכים לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות בשל יתרונותיו הבריאותיים הרבים. מחקר מקיף זה נועד לחקור את ההשפעה של אימוני כוח על לחץ הדם בנשים. מכיוון שיתר לחץ דם הוא דאגה בריאותית רווחת ברחבי העולם, חיוני לחקור שיטות טבעיות ויעילות להורדת לחץ הדם. מדריך זה מספק תובנות חשובות לגבי הקשר בין אימוני כוח ולחץ דם, ומציע המלצות מעשיות לנשים לשיפור בריאות הלב וכלי הדם שלהן.

בלוג

הסרת קעקועים בלייזר

הסרת קעקועים בלייזר היא דרך בטוחה ויעילה להיפטר מקעקועים לא רצויים. טכנולוגיית הלייזר משמשת לפירוק חלקיקי הדיו בעור, מה שמאפשר