woman-in-red-top-leaning-on-red-stability-ball-1103254

טפחו את המכונה החשובה ביותר: הגוף שלכם!

בכל יום אתם עושים שימוש במספר מכונות: המדפסת הביתית, הרכב הפרטי, המחשב שלכם ועוד. התלות של האדם במכונה בשנת 2020, היא תלות מלאה. מבלי שהמכונות יתפקדו וישרתו אתכם, ברור לכם כי איכות החיים שלכם תיפגע משמעותית. כשם שאתם מתייחסים בכבוד לכל מכונה במטרה לשמר את תפקודה, כך עליכם להתייחס גם אל המכונה החשובה ביותר – הגוף שלכם.

לא אחת נאמר כי המגפה של החיים המודרנים היא השמנה. יותר ויותר אנשים נמצאים במרדף בלתי פוסק, שלא משאיר להם זמן לטפח את הגוף – בתזונה נכונה ובפעילות גופנית. התוצאה? משקל עודף. כבדו גם אתם את המכונה שמאפשרת לכם חיים!

תזונה נכונה – מה זה אומר?

צמד המילים "תזונה נכונה" יוצר תסכול אצל המון אנשים, ואולי גם בצדק. לא כולם מבינים מה זה באמת אומר, ומה עליהם לעשות בפועל. משמעותה של תזונה נכונה היא להעניק לגוף את מה שהוא צריך ומבקש. אורח החיים המודרני מציע שלל אפשרויות נגישות ומהירות של מזון, שרובן מזיקות לגוף. היצמדו לתפריטים העשירים בחלבונים איכותיים, ירקות, פירות ופחמימות מורכבות. הוציאו מהתפריט מזון מעובד, מטוגן וכזה שאין בו כל ערך תזונתי.

פעילות גופנית – משמנים את המכונה

בעוד המזון שתאכלו הוא הדלק של המכונה, הפעילות הגופנית היא השמן שמכניסים למכונה כדי שהיא תעבוד טוב יותר. לא משנה בני כמה אתם, מהו הסטטוס שלכם ומהן שעות העבודה שלכם: פעילות גופנית מבורכת ומומלצת לכם בכל מקרה! מטבע הדברים, לכל אדם יכולות אחרות ונקודת פתיחה אחרת, אך מה שחשוב בעיקר הוא להפעיל את הגוף. כמה פעמים בשבוע? התחילו בפעמיים, ומשם המשיכו לאימונים נוספים. יגיע הרגע שבו גופכם יבקש מכם את האימון…

הקשיבו לגוף שלכם, תמיד

בכל יום אתם מקשיבים לאנשים וממלאים אחר הבקשות שלהם: החל מבקשות בן או בת הזוג ועד הבוס שלכם. האם אתם גם מקשיבים לגוף שלכם ומבצעים את מה שהוא מבקש מכם? פתחו הקשבה לגוף, ולמדו להבין את השפה שהוא מדבר בה. דעו מתי לנוח ולקחת פסק זמן, מתי אתם צריכים לשחרר אנרגיה בריצה ומתי לאכול. 

הקשבה לגוף מאפשרת לכם ליצור הרמוניה ואיזון בגופכם. לדוגמא: אחרי שבוע עבודה קשה אתם מרגישים כי גופכם נחלש וכך גם הרוח שלכם? עיסוי מפנק יוכל להיות דבר נפלא שתעשו למען עצמכם ולמען גופכם. בכוחם של עיסויים לשקם את האנרגיה, לשחרר לחצים ולרפא מכאובים פיסיים. 

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אימון כוח
בלוג

השפעת אימוני כוח על לחץ דם מחקר מקיף על נשים

אימוני כוח, הידועים גם כאימוני התנגדות, זוכים לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות בשל יתרונותיו הבריאותיים הרבים. מחקר מקיף זה נועד לחקור את ההשפעה של אימוני כוח על לחץ הדם בנשים. מכיוון שיתר לחץ דם הוא דאגה בריאותית רווחת ברחבי העולם, חיוני לחקור שיטות טבעיות ויעילות להורדת לחץ הדם. מדריך זה מספק תובנות חשובות לגבי הקשר בין אימוני כוח ולחץ דם, ומציע המלצות מעשיות לנשים לשיפור בריאות הלב וכלי הדם שלהן.

בלוג

הסרת קעקועים בלייזר

הסרת קעקועים בלייזר היא דרך בטוחה ויעילה להיפטר מקעקועים לא רצויים. טכנולוגיית הלייזר משמשת לפירוק חלקיקי הדיו בעור, מה שמאפשר