הלבנת-שיניים-–-כל-מה-שחשוב-לדעת.jpg

הלבנת שיניים – כל מה שחשוב לדעת

כולנו היינו רוצים חיוך נוצץ שמציג שיניים לבנות וכיום ישנן מספר שיטות לבצע הלבנת שיניים. חשוב לזכור שגוון השיניים יכול להיות צהבהב גם כאשר מדובר בשיניים בריאות וזאת כתוצאה מטראומה שנגרמה לשיניים או דהייה טבעית של הצבע לאורך השנים. כאשר מעוניינים לבצע הלבנת שיניים, יש לגשת אל רופא השיניים ולקבל ייעוץ על הדרך הטובה והמתאימה ביותר עבורכם.

ייעוץ לפני הלבנת שיניים

מדובר בהליך קוסמטי שבאמצעותֹו ניתן באופן מידי לקבל שיניים לבנות. טיפול הלבנת שיניים כולל שימוש במי חמצן או בחמצן קרבמיד על מנת להבהיר את שכבת האמייל שמגנה על השן. במהלך הייעוץ, רופא השיניים יבחן את גוון השיניים הנוכחי ויבצע הלבנת שיניים בהתאם לגוון שבו המטופל מעוניין. לפי שעושים הלבנת שיניים חשוב לוודא שלא צריך לבצע בזמן הקרוב טיפולי שיניים כמו גשר או סתימה כיוון שההלבנה לא תחול על אותם משטחים.

טיפול הלבנת שיניים

לאחר הייעוץ והחלטה על שיטת ההלבנה, הרופא יתחיל בהליך הלבנת שיניים. הרופא יעשה שימוש בנשך שפתיים על מנת לוודא שהג'ל שהוא מורח לא נוגע בלשון, שפתיים ובחניכיים בזמן הטיפול.  לאחר מריחת הג'ל, יונח מעין מחסום שיגן על החניכיים וימנע מגע עם הג'ל. לאחר כעשרים דקות, רופא השיניים יבדוק את גוון השיניים על מנת לראות האם התוצאה מתאימה לגוון הרצוי ובמידת הצורך יבצע מריחה נוספת של הג'ל. ניתן לבצע שלושה סבבים של מריחת ג'ל והלבנה של השיניים במפגש אחד אצל הרופא. במידה והמטופל לא מרוצה מהגוון, עליו יהיה לקבוע תור נוסף במרפאה ולהגיע להליך הלבנת שיניים נוסף.  בתוך התהליך, כל אותם מחסומים שהגנו על הפה יוסרו והמטופל יוכל לבדוק ולוודא שהוא מרוצה מהתוצאה הסופית של הטיפול.

עלות טיפולי הלבנת שיניים

אין להלבנת שיניים מחיר קבוע והוא משתנה בהתאם לסוג הטיפול ומידת חומרת המצב של המטופל. הלבנת שיניים בלייזר למשל תעלה בין 1000 ל – 1500 שקלים לעומת הלבנת שיניים באמצעות אור כחול שיכולה להגיע גם לעלות של 2500 שקלים. חומרת המצב היא שתקבע את מספר הטיפולים הנדרש והעלות הכוללת של הטיפול.

 

קרדיט PEXELS

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אימון כוח
בלוג

השפעת אימוני כוח על לחץ דם מחקר מקיף על נשים

אימוני כוח, הידועים גם כאימוני התנגדות, זוכים לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות בשל יתרונותיו הבריאותיים הרבים. מחקר מקיף זה נועד לחקור את ההשפעה של אימוני כוח על לחץ הדם בנשים. מכיוון שיתר לחץ דם הוא דאגה בריאותית רווחת ברחבי העולם, חיוני לחקור שיטות טבעיות ויעילות להורדת לחץ הדם. מדריך זה מספק תובנות חשובות לגבי הקשר בין אימוני כוח ולחץ דם, ומציע המלצות מעשיות לנשים לשיפור בריאות הלב וכלי הדם שלהן.

בלוג

הסרת קעקועים בלייזר

הסרת קעקועים בלייזר היא דרך בטוחה ויעילה להיפטר מקעקועים לא רצויים. טכנולוגיית הלייזר משמשת לפירוק חלקיקי הדיו בעור, מה שמאפשר