law-concept-judge-law-medical-pharmacy-compliance-health-care-business-rules_36325-2702

רשלנות רפואית בניתוח מעקפים: הבנת תביעות רשלנות קרדיולוגיות

התחום הנפוץ ביותר להתרחשות טעויות חמורות בניתוחים הוא ניתוח מעקפים. מנתחי לב נחשבים למומחים עם ההכשרה הגבוהה ביותר, ואבחנה שגויה או חתך שאינו ממוקם נכון ומתבצע קרוב ללב, עלולים לגרום למוות או לנזק לב קבוע.

אם בן משפחתכם או אדם קרוב נפצעו או נפטרו כתוצאה ממקרה רשלנות רפואית בניתוח מעקפים שבוצעה על ידי כירורג, מרדים או צוות חדר ניתוח במהלך ניתוח מעקפים או הליך לב פתוח אחר, חשוב שתתייעצו עם עורך דין מיומן ברשלנות רפואית.

איך סיוע משפטי יכול לעזור במקרה של רשלנות רפואית בניתוח מעקפים?

תביעות רשלנות רפואית שכרוכות בסוגיות רפואיות וטכניות מורכבות שקשורות לניתוחי מעקפים דורשות ידע וניסיון עשיר בתחום. לעורכי דין לרשלנות רפואית יש תובנות לגבי הערכת תביעת רשלנות רפואית בניתוח מעקפים ותהליך החקירה, והם יתנו לכם מושג מדויק לגבי חוזק וערך המקרה שלכם.

יש להם גם גישה לרשת רחבה של מומחים רפואיים מצטיינים, אנשי מקצוע מהימנים שהמעורבות שלהם במקרה שלכם היא הכרחית להצלחתו.

באילו מקרים של טעויות בניתוחי לב כדאי להתייעץ עם עורכי דין?

ייעוץ וייצוג משפטי לבחינת סיכויי תביעת רשלנות רפואית בניתוח מעקפים נדרש במקרים בהם התרחשו טעויות כמו:

  • שגיאות אנגיופלסטיקה
  • חבלה רשלנית
  • השאת חפצים זרים בגוף המטופל כמו ספוגיות או מהדקים
  • שגיאות הרדמה שמובילות למוות או לפגיעה מוחית קבועה
  • טעויות חתך כירורגי, באמצעות הליכים קונבנציונליים או בלפרוסקופיה
  • ניהול שגוי של תרופות לב לאחר הניתוח
  • העדר מעקב אחר סימנים חיוניים במהלך הניתוח או לאחריו
  • סיבוכים שניתן להימנע מהם כמו זיהום חמור במהלך ההחלמה לאחר הניתוח.

אילו מקרי רשלנות רפואי בניתוח מעקפים נחשבים לנפוצים ביותר

בראש תביעות רשלנות רפואית בניתוח מעקפים ניצבת רשלנות באבחנה, שנטענת ב-25% מהמקרים. בעוד שלעטים אוטם שריר הלב מאובחן באופן שגוי בקרדיולוגיה, ולעתים קרובות יותר בקרב רופאים שאין להם הכשרה מיוחדת בניתוח לב

נתונים חדשים מראים כי קרדיולוגים נוטים יותר להתעלם מאבחונים שאינם קשורים למחלות לב, אבל מופיעים באופן דומה, כגון תסחיף ריאתי, נתיחה באבי העורקים או אפילו סרטן. גם תביעות שנובעות מסיבוכים מנהלתיים או כירורגיים נחשבות לנפוצות ביותר, ואין זה מפתיע.

בעולם אידיאלי אין סיבוכים בניתוחים, אבל המציאות מראה אחרת

גם רופאים שמקפידים היטב על הליכים מנהלתיים ושיש להם את המיומנויות והניסון העשיר ביותר, עלולים להיתקל בסיבוכים במהלך ניתוחי לב; בעולם אידיאלי, סיבוכים צפויים אינם צריכים להוביל לתביעת רשלנות רפואית בניתוח מעקפים, אבל למרבה הצער, לעתים קרובות ניתן למנוע את הסיבוכים.

תביעות שקשורות לסיבוכי גישה לכלי הדם, ובמיוחד מקרים של דימום רטרופריטונאלי, מייצגות את המקור העיקרי לסכנת אחריות, וסיבוכים אחרים בכלי הדם כמו תסחיף או נזק לעורקים הכליליים הם הסיבוכים הנפוצים הבאים.

בקרב אלקטרופיזיולוגים, שלושה סיבוכים מייצגים את עיקר תביעות הרשלנות

סיבוכים אלו כוללים:

  1. קרע בעורקים במהלך השתלת קוצב לב.
  2. נזק לצומת אטרוביונטריקולרי במהלך אבלציה, שדורש מיקום קוצב לב
  3. היצרות ורידים ריאתיים לאחר אבלציה.

ניתוחי לב ואקו לב, שכרוכים בהליכים שאינם פולשניים של כלי דם, נחשבים לשני סיכוני אחריות ראשוניים. ראשית, תביעות לאחר ניקוב הוושט, ושנית, נזק נוירולוגי שנגרם על ידי כיפוף הצוואר בקרב חולים עם מורסה אפידורלית שאינה מאובחנת.

איך מתרחשת רשלנות רפואית בניתוח מעקפים?

כשרופאים אינם מקפידים על תיעוד ההליכים, משלב הייעוץ ועד תקופת ההחלמה לאחר הניתוח, אבל תיעוד קפדני נחוץ במיוחד כאשר רופאים בוחרים בתרופה שמועדת לאחריות בסיכון גבוה. מרשם לתרופה מקובל בהחלט, כמובן; פשוט חשוב ליידע את המטופל על הסיכונים הטמונים בתרופה במהלך מרשם לתרופות שאינן מתאימות ללב.

חשוב להבין שהסיבות העיקריות לתביעות רשלנות רפואית בניתוח מעקפים נבדלות באופן נרחב ביותר, והן כוללות את טענות האבחון וההליך. סוגים שונים של קרדיולוגים, פרוצדורליסטים ושאינם פרוצדורליסטים, מתמודדים עם סוגים שונים של סכנות, אבל הסכנות הן אמיתיות עבור כולם וצריך להכיר בהן.

 

 

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אימון כוח
בלוג

השפעת אימוני כוח על לחץ דם מחקר מקיף על נשים

אימוני כוח, הידועים גם כאימוני התנגדות, זוכים לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות בשל יתרונותיו הבריאותיים הרבים. מחקר מקיף זה נועד לחקור את ההשפעה של אימוני כוח על לחץ הדם בנשים. מכיוון שיתר לחץ דם הוא דאגה בריאותית רווחת ברחבי העולם, חיוני לחקור שיטות טבעיות ויעילות להורדת לחץ הדם. מדריך זה מספק תובנות חשובות לגבי הקשר בין אימוני כוח ולחץ דם, ומציע המלצות מעשיות לנשים לשיפור בריאות הלב וכלי הדם שלהן.

בלוג

הסרת קעקועים בלייזר

הסרת קעקועים בלייזר היא דרך בטוחה ויעילה להיפטר מקעקועים לא רצויים. טכנולוגיית הלייזר משמשת לפירוק חלקיקי הדיו בעור, מה שמאפשר