קרדיט תמונה: freepik

סובלים מכאבי גב – קבלו 5 דרכים להקל על הכאב

נמאס לכם לסבול מכאבי גב? יש כמה דרכים שיכולות להקל על הכאבים בצורה מהותית. עם זאת כדי להעלים את כאבי הגב לחלוטין יהיה עליכם לטפל במקור הבעיה. השיטות הללו יאפשרו לכם להעלים את הכאבים, לאחר מכן יהיה לכם את הפנאי להיכנס לעובי הקורה. בלי שהכאבים יחלפו תמצאו את עצמכם במציאות שבה הם אלה שינחו אתכם. כל אחד מבין כי כאבי גב עשויים להגביל מאוד את התנועה ואת הפעולות היומיומיות.

 

שיטת אלכסנדר

אם עדיין לא יצא לכם לשמוע על שיטת אלכסנדר זה בדיוק הזמן לעשות זאת. מדובר על שיטה שמביאה איתה אחוזי הצלחה גבוהים בהתמודדות עם כאבי גב. השיטה נועדה כדי לאפשר למטופל להכיר את הגוף שלו בצורה טובה ומהותית. כלומר הוא יבין אילו תנועות עשויות להיות בעיתיות עבורו במציאות הנוכחית. בו בזמן על ידי שיטת אלכסנדר יהיה ניתן למנוע מציאות שבה יחזרו שוב בעתיד כאבי הגב.

 

מנוחה לכמה ימים

עוד דרך להקל על כאבי הגב זה פשוט לעצור את כל מה שתכננתם לעשות עד כה. אם תמשיכו בסדר היום למרות כאבי הגב, המציאות תהיה שהכאבים רק ילכו ויגברו. ברגע שאתם עושים פסק זמן תוכלו לראות באופן מידיי שיפור בהרגשה הכללית. תוכלו למצוא את עצמכם במציאות שבה כאבי הגב כבר לא מנחים אתכם. לאחר הפסקה של כמה ימים תוכלו לחזור בדיוק למקום שבו עצרתם.

 

פעילות גופנית מתונה

פעילות גופנית מתונה שמותאמת למציאות הקיימת יכולה לסייע רבות. אם לא תזיזו את הגוף, כאבי הגב עשויים להפוך להיות מורגשים ומשמעותיים פי כמה. עם זאת ברגע שאתם מניעים את השרירים תוכלו לראות איך הכאבים מתחילים להיעלם כלא היו. תביאו את עצמכם למצב שבו הכאבים כבר לא מגבילים אתכם כמו בעבר. נדגיש כי הפעילות חייבת להיות מתונה ומותאמת למה שכואב לכם באותו הרגע.

 

לקיחת משככי כאבים

אם הכאבים הם בלתי נסבלים תוכלו לקחת משככי כאבים שנועדו להקל עליהם. לקיחת משככי כאבים רלוונטית לזמן רב, אך האפקטיביות שלה תהיה גבוהה. יש כאלה שעבורם משככי כאבים זוהי הבחירה האידיאלית שאותה הם יכולים לעשות. אנו מציעים לכם לבחור בתבונה את משככי הכאבים שאותם תיקחו בהתאם לסוג הכאב. אם תבחרו את משכך הכאבים המתאים תוכלו לראות כיצד הכאבים נעלמים כלא היו.

 

פיזיותרפיה ומתיחות

תוכלו לגשת לאנשי מקצוע שיסייעו לכם להתמודד עם כאבי הגב הטורדניים. טיפולי פיזיותרפיה יחד עם ביצוע מתיחות יכולים להביא איתם להקלה מהותית. עם זאת חובה לבחור את האדם הנכון שיבצע את הפעולות הללו. הרי לבד לא תוכלו להביא את עצמכם לנקודה שבה אתם רוצים להיות. תבחרו את האיש הנכון שיבצע את הפיזיותרפיה ואת המתיחות בלי להחמיר את המצב.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אימון כוח
בלוג

השפעת אימוני כוח על לחץ דם מחקר מקיף על נשים

אימוני כוח, הידועים גם כאימוני התנגדות, זוכים לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות בשל יתרונותיו הבריאותיים הרבים. מחקר מקיף זה נועד לחקור את ההשפעה של אימוני כוח על לחץ הדם בנשים. מכיוון שיתר לחץ דם הוא דאגה בריאותית רווחת ברחבי העולם, חיוני לחקור שיטות טבעיות ויעילות להורדת לחץ הדם. מדריך זה מספק תובנות חשובות לגבי הקשר בין אימוני כוח ולחץ דם, ומציע המלצות מעשיות לנשים לשיפור בריאות הלב וכלי הדם שלהן.

בלוג

הסרת קעקועים בלייזר

הסרת קעקועים בלייזר היא דרך בטוחה ויעילה להיפטר מקעקועים לא רצויים. טכנולוגיית הלייזר משמשת לפירוק חלקיקי הדיו בעור, מה שמאפשר

בלוג

בריחת שתן

בריחת שתן היא מצב שבו אתה מאבד שליטה על שלפוחית ​​השתן או המעיים שלך מה שגורם לך בטעות לדליפת שתן