צילום:PEXELS

קורס עזרה ראשונה

אם אתם סבורים שקורס עזרה ראשונה הינו קורס המיועד אך ורק לאנשי מד"א ותפקידים מבצעיים, חשוב שתבינו שאתם ורבים אחרים טועים. קורס עזרה ראשונה הינו בגדר חובה מוסרית לכל אדם ואדם, שכן מדובר על קורס מציל חיים. במאמר זה נסביר מהו קורס ע"ר, מה נלמד במסגרתו ואיך הוא מתחבר למהות של הפורטל שלנו, פורטל בריאות וסגנון חיים. התחילו לקרוא.

 

עזרה ראשונה – הבסיס החשוב לכל אדם

ראשית כל אין זה משנה אם אתם מאמנים אנשים או שאתם מתאמנים, כל אדם יכול להיתקל במצב, אם במסגרת מקום עבודתו ואם במסגרת חייו האישיים, אשר מסכן חיים. במצב כזה פעולת החייאה או פעולת עזרה ראשונה בסיסית אותה תבצעו עד אשר יגיעו כוחות ההצלה יכולה להוביל לתוצאה חיובית ופעמים אף מצילת חיים אצל אותו אדם שנקלע למצוקה או לחלופין לתוצאה בעייתית או הרת אסון אצל אותו אדם. נכון להיום ניתן להירשם אל קורס עזרה ראשונה בהתאמה אישית, כך שתוכלו ללמוד את הבסיס והרחבה של עזרה ראשונה למקרים אשר עלולים להתרחש במכון הכושר, בספסל הלימודים וכן הלאה.  

 

קורס עזרה ראשונה –  מה חשוב לדעת?

  • התאמה – ניתן להתאים את קורס העזרה הראשונה לקהל היעד.
  • שעות – ניתן לבחור את כמות השעות של הקורס (מארבע שעות ועד ארבעים וארבע).
  • תעודה – בסיום קורס פרונטלי או קורס עזרה ראשונה מתוקשב (והצלחה במבחנים), תקבלו תעודת הסמכה.
  • אישורים והכרה – טרם ההרשמה אל קורס עזרה זה או אחר תמיד חשוב לוודא שהמקום בו אתם מעוניינים להירשם לקורס אכן יכול להציג בפניכם את האישורים הנדרשים של משרדי הממשלה הרלוונטיים לקיום קורס זה.

 

קורס עזרה ראשונה בעידן הקורונה

אם בעבר, קורס עזרה ראשונה במלואו הועבר באופן פרונטלי, כלומר הייתם צריכים להגיע אל הכיתה על מנת ללמוד את התיאוריה ולאחר מכן תרגלתם את שלמדתם באופן מעשי. כיום, בעידן הקורונה, ניתן להירשם אל קורס עזרה ראשונה מתוקשב, כלומר קורס שכל החלק העיוני שלו נעשה בבית באמצעות המחשב שלכם וחיבור לאינטרנט בכל יום ושעה אשר נוחים לכם. כך תוכלו ליהנות מגמישות בלוח הזמנים שלכם ולשמור על מרחק פיזי בעת הקורונה. איך הדבר נעשה? למידה עצמית. אתם נרשמים לקורס הכולל שיעורים מפורטים הכוללים סרטוני המחשה, עונים בסיום השיעור על שיעורי הבית או שיעורי הקורס ובסיום הקורס אתם נדרשים לעבור מבחן הכולל את החומר שלמדתם. לאחר מעבר בהצלחה של המבחן העיוני אתם קובעים איתנו תאריך ושעה אשר נוח לכם למבחן המעשי.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אימון כוח
בלוג

השפעת אימוני כוח על לחץ דם מחקר מקיף על נשים

אימוני כוח, הידועים גם כאימוני התנגדות, זוכים לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות בשל יתרונותיו הבריאותיים הרבים. מחקר מקיף זה נועד לחקור את ההשפעה של אימוני כוח על לחץ הדם בנשים. מכיוון שיתר לחץ דם הוא דאגה בריאותית רווחת ברחבי העולם, חיוני לחקור שיטות טבעיות ויעילות להורדת לחץ הדם. מדריך זה מספק תובנות חשובות לגבי הקשר בין אימוני כוח ולחץ דם, ומציע המלצות מעשיות לנשים לשיפור בריאות הלב וכלי הדם שלהן.

בלוג

הסרת קעקועים בלייזר

הסרת קעקועים בלייזר היא דרך בטוחה ויעילה להיפטר מקעקועים לא רצויים. טכנולוגיית הלייזר משמשת לפירוק חלקיקי הדיו בעור, מה שמאפשר